Resultaten voor basisboek online marketing druk 2

basisboek online marketing druk 2
Basisboek Online Marketing Marjolein Visser; Berend Sikkenga StudeerSnel. S. all_subjects. Document. economics. if_65-fb_messenger_1181188. ic_favorite_border_black_24px. leaderboard. medicine. psycho
Samenvatting Online marketing 0. Samenvatting H34: Basisboek Online Marketing 0. Samenvatting hoofdstuk 1 en 2 0. Samenvatting Marketing H7 tm H13347 0. Hoofdstuk 1 0. Marketing 2 samenvatting 0. H.1 tm 3 Samenvatting Basisboek Online Marketing 0. Hoofdstuk 5 Samenvatting Basisboek Online Marketing 0.
Basisboek Online Marketing door Marjolein Visser, Berend Sikkenga Boek Managementboek.nl.
Niet alleen de theorie achter online marketing komt aan bod, maar ook de technieken en media. Basisboek Online Marketing introduceert eerst het kernprocesmodel en belicht vervolgens de strategische aspecten van online marketing, waarbij dieper wordt ingegaan op online consumentengedrag. Hierna komen alle relevante aspecten van websites aan bod: het ontwerpen van effectieve sites, de site als distributie of communicatiekanaal en de site als onderdeel van het product. Sinds het verschijnen van de eerste druk is het boek uitgegroeid tot standaardwerk voor het vakgebied.
bol.com Basisboek online marketing 9789001887148 Marjolein Visser Boeken.
Hierna komen alle relevante aspecten van websites aan bod: het ontwerpen van effectieve sites, de site als distributie of communicatiekanaal en de site als onderdeel van het product. Sinds het verschijnen van de eerste druk is het boek uitgegroeid tot standaardwerk voor het vakgebied. Er is ook een identieke Engelstalige versie met internationale voorbeelden en cases. In de derde editie van Basisboek online marketing zijn mobiele marketing en socialmediamarketing geïntegreerd met de andere vormen van digitale marketing. Omdat het opbouwen van een goede merkreputatie een steeds grotere rol binnen digitale marketing speelt is er een apart hoofdstuk aan online branding gewijd. Ook zijn alle ontwikkelingen op het gebied van online marketingcommunicatie opgenomen. Tot slot is het hoofdstuk over market-sensing vergaand aangepast. Basisboek online marketing wordt gebruikt door meer dan driekwart van de studenten van commerciële opleidingen als Commerciële Economie, Communicatie, Small Business Retail Management en NIMA-opleidingen. Toon meer Toon minder. Lees de eerste pagina's.' Open het boek. Reviews Basisboek online marketing. Toon details Verberg details. Gemiddelde uit 7 beoordelingen. Praktisch toepasbaar 3. Heldere boodschap 2.
bol.com Basisboek Online Marketing 9789001788728 Marjolein Visser Boeken.
Auteur: Marjolein Visser Berend Sikkenga. Basisboek" Online Marketing 1e druk is een boek van Marjolein Visser uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V. Basisboek Online Marketing is het eerste volwaardige studieboek over online marketing dat het h le marketingproces behandelt. Het is geschreven door 25 topspecialisten in het vakgebied.
Notities boek Basisboek" online marketing" Marjolein Visser, Berend Sikkenga ISBN: 9789001850951 Stuvia.
Voorbeeld 8 van de 59 pagina's.' Basisboek Online Marketing Van Strategie tot Conversie Marjolein Visser, Laatste Druk hoofdstuk 2 t/m 13 Nieuwste boek van Basisboek Online Marketing, voor de minor Online Marketing, op Avans Hogeschool. Een samenvatting van ongeveer 60 pagina's, waar theorie wordt uitgelegd aan de hand van begrippen die in het boek staan.
Uitgebreide samenvatting: boek Basisboek" Online Marketing, Marjolein Visser Berend Sikkenga Hoofdstuk 1 t/m 7 Online Marketing. S. all_subjects. Document. economics. if_65-fb_messenger_1181188. ic_fa
Online Marketing 2000ONLM11. Titel van het boek: Basisboek Online Marketing. Marjolein Visser; Berend Sikkenga. Deel in je Facebook groep. Meld je aan of registreer om reacties te kunnen plaatsen. Nico 2 maanden geleden. Dank je wel! Daniëlle 4 maanden geleden.
Samenvatting Basisboek Online Marketing _ Marjolein Visser Berend Sikkenga 2e druk Vrijetijdsmanagement.
Samenvatting Basisboek Online Marketing _ Marjolein Visser Berend Sikkenga 2e druk. Samenvatting van het boek: Online Marketing Omvat: H1, H2.1, H3.1 H3.2.4, H5, H9 en H10 De samenvatting is inclusief illustraties, tabellen en bijlagen met extra uitwerkingen. Preview document 3 van de 28 pagina's.' Download alle 28 pagina's' voor 2 69.,

Contacteer ons