Meer resultaten voor basisboek online marketing tweede druk

basisboek online marketing tweede druk
bol.com Basisboek Online Marketing 9789001788728 Marjolein Visser Boeken.
Basisboek" Online Marketing 1e druk is een boek van Marjolein Visser uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V. Basisboek Online Marketing is het eerste volwaardige studieboek over online marketing dat het h le marketingproces behandelt. Het is geschreven door 25 topspecialisten in het vakgebied.
Basisboek Online Marketing.
Niet alleen de theorie achter online marketing komt aan bod, maar ook de technieken en media. Basisboek Online Marketing introduceert eerst het kernprocesmodel en belicht vervolgens de strategische aspecten van online marketing, waarbij dieper wordt ingegaan op online consumentengedrag. Hierna komen alle relevante aspecten van websites aan bod: het ontwerpen van effectieve sites, de site als distributie of communicatiekanaal en de site als onderdeel van het product. Sinds het verschijnen van de eerste druk is het boek uitgegroeid tot standaardwerk voor het vakgebied.
Basisboek Online Marketing Marjolein Visser; Berend Sikkenga StudeerSnel. S. all_subjects. Document. economics. if_65-fb_messenger_1181188. ic_favorite_border_black_24px. leaderboard. medicine. psycho
Basisboek Online Marketing. Marjolein Visser; Berend Sikkenga. Basisboek Online Marketing. Uitgebreide samenvatting: boek Basisboek" Online Marketing, Marjolein Visser Berend Sikkenga Hoofdstuk 1 t/m 7 0. Samenvatting boek Basisboek" Online Marketing" 0. Samenvatting boek Basisboek" Online Marketing" hoofdstuk 1 13 0.
Samenvatting Basisboek Online Marketing H3 H4 Tweede druk M. Visser B. Sikkenga Commerciële Economie.
Tags: Samenvatting Basisboek Online Marketing H3 H4 Tweede druk M. Aantal documenten: 2. Stuur bericht Volgen. Basisboek online marketing H10 samenvatting 2.99 2 pagina's.' Samenvatting Basisboek Online Marketing 4.99 70 pagina's.' Samenvatting Basisboek" Online Marketing van strategie tot conversie" van Marjolein Visser Berend Sikkenga 2e druk 3.49 82 pagina's.'
Uitgebreide samenvatting: boek Basisboek" Online Marketing, Marjolein Visser Berend Sikkenga Hoofdstuk 1 t/m 7 Online Marketing. S. all_subjects. Document. economics. if_65-fb_messenger_1181188. ic_fa
Samenvatting: boek Online" marketing, Marjolein visser @ Berend sikkenga hoofdstuk 4 Samenvatting: boek Basisboek" Online Marketing, Marjolein Visser Uitgebreide samenvatting: boek Pedagogiek, Kuipers. Hoofdstuk 1 t/m 7 Samenvattingen: boek Basisboek" Online Marketing, Marjolein Visser; Berend Sikkenga Samenvatting boek Basisboek" Online Marketing" hoofdstuk 1 13 Samenvatting boek Basisboek" Online Marketing."
bol.com Basisboek online marketing incl. toegang tot Prepzone 9789001850951 Marjolein.
Het is ook verkrijgbaar als e-book. Bij Basisboek Online Marketing biedt Noordhoff Uitgevers een rijke digitale omgeving: Prepzone. In deze leeromgeving kunnen studenten en docenten zich efficiënt voorbereiden op lessen en het uiteindelijke tentamen. Daarnaast biedt Prepzone verschillende functionaliteiten om samenwerking, monitoring en rapporteren te optimaliseren. Let op: de Campuz Creditcard is niet aanwezigof, werkt niet als je dit artikel tweedehands aanschaft. Toon meer Toon minder. Deze herziene druk is voor wat betreft inhoud grondig vernieuwd op basis van de ontwikkelingen in de online marketing.
Basisboek Online Marketing door Marjolein Visser, Berend Sikkenga Boek Managementboek.nl.
We hopen in elk geval dat de eerste druk snel uitverkocht raakt, zodat we aan een tweede editie kunnen gaan werken. We hebben er alles aan gedaan om het zo tijdloos mogelijk te maken, maar de online marketing ontwikkelt zich buitengewoon snel. We gebruiken onze website voor achtergronden, verdieping en nieuwe ontwikkelingen, maar een boek als dit moet toch binnen een jaar of twee, drie wel een update krijgen. Voor meer informatie: www.basisboek-onlinemarketing.nl. 19 november 2012 Johan Bel RM. Basisboek Online Marketing van Marjolein Visser en Berend Sikkenga is een echt basisboek.
Notities boek Basisboek" online marketing" Marjolein Visser, Berend Sikkenga ISBN: 9789001850951 Stuvia.
Hogeschool Rotterdam Commerciële Economie online marketing 4e jaar. Samenvatting basisboek online marketing tweede druk Basisboek online marketingNewLineIsbncolon; 978-9001-85095-1NewLineTweede; druk. door fdscheffer 60 Pagina's' Geupload 20/11/15 31. Voorbeeld 3 van de 60 pagina's.' Samenvatting basisboek online marketing tweede druk Basisboek online marketing Isbn: 978-9001-85095-1 Tweede druk.
Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie 2e druk Media, Informatie en Communicatie.
Vaknaam: Online marketing. Naam boek: Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie. Welke hoofdstukken: Alle hoofdstukken. Druk: Tweede druk. Auteur: Marjolein Visser en Berend Sikkenga. Gemaakt op: 17-10-2017. Tags: marketing strategie conversie marjolein visser berend sikkenga online onlinemarketing online marketing.

Contacteer ons