Op zoek naar basisboek online marketing 2e druk?

basisboek online marketing 2e druk
bol.com Basisboek Online Marketing 9789001788728 Marjolein Visser Boeken.
Basisboek" Online Marketing 1e druk is een boek van Marjolein Visser uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V. Basisboek Online Marketing is het eerste volwaardige studieboek over online marketing dat het h le marketingproces behandelt. Het is geschreven door 25 topspecialisten in het vakgebied.
Samenvattingen boek Basisboek" online marketing" Marjolein Visser, Berend Sikkenga ISBN: 9789001850951 Stuvia.
Hogeschool van Amsterdam Media, Informatie en Communicatie Online marketing 1e jaar. Basisboek online marketing 2e druk van strategie tot conversie Samenvatting van hoofdstuk 1 tsolm; 13period; Dus het hele boekexcl; Alle begrippen staan er 100percnt; inperiod; Het is de samenvatting van de tweede drukperiod; Veel plaatjes ter verduidelijkingcomma; je hebt periodperiodperiod.;
Uitgebreide samenvatting: boek Basisboek" Online Marketing, Marjolein Visser Berend Sikkenga Hoofdstuk 1 t/m 7 Online Marketing. S. all_subjects. Document. economics. if_65-fb_messenger_1181188. ic_fa
Samenvattingen: boek Basisboek" Online Marketing, Marjolein Visser; Berend Sikkenga. Samenvattingen: boek Basisboek" Online Marketing, Marjolein Visser; Berend Sikkenga. Samenvatting boek Basisboek" Online Marketing" hoofdstuk 1 13. Samenvatting boek Basisboek" Online Marketing" hoofdstuk 1 13. Samenvatting boek Basisboek" Online Marketing." Samenvatting boek Basisboek" Online Marketing."
Basisboek Online Marketing.
Niet alleen de theorie achter online marketing komt aan bod, maar ook de technieken en media. Basisboek Online Marketing introduceert eerst het kernprocesmodel en belicht vervolgens de strategische aspecten van online marketing, waarbij dieper wordt ingegaan op online consumentengedrag. Hierna komen alle relevante aspecten van websites aan bod: het ontwerpen van effectieve sites, de site als distributie of communicatiekanaal en de site als onderdeel van het product. Sinds het verschijnen van de eerste druk is het boek uitgegroeid tot standaardwerk voor het vakgebied.
bol.com Handboek Online Marketing 9789013077346 Patrick Petersen Boeken.
allereerst gaat deze pagina over de 2e herzien druk van het boek, spellingsfouten-correctie en opbouw is anders. Deze versie is 100 pagina's' dikker inclusief extra onderwerpen. 1 Anonieme emilios zegt: geen enkele koppeling met het succesvol worden in online marketing, merkwaardig: het boek kent meer dan 40 succescases b2b-b2c en non-profit met cijfers en/ of interviews met de betrokken marketeer die toelicht.
bol.com Basisboek online marketing incl. toegang tot Prepzone 9789001850951 Marjolein.
Het is ook verkrijgbaar als e-book. Bij Basisboek Online Marketing biedt Noordhoff Uitgevers een rijke digitale omgeving: Prepzone. In deze leeromgeving kunnen studenten en docenten zich efficiƫnt voorbereiden op lessen en het uiteindelijke tentamen. Daarnaast biedt Prepzone verschillende functionaliteiten om samenwerking, monitoring en rapporteren te optimaliseren. Let op: de Campuz Creditcard is niet aanwezigof, werkt niet als je dit artikel tweedehands aanschaft. Toon meer Toon minder. Deze herziene druk is voor wat betreft inhoud grondig vernieuwd op basis van de ontwikkelingen in de online marketing.
Basisboek Online Marketing door Marjolein Visser, Berend Sikkenga Boek Managementboek.nl.
Niet alleen de theorie achter online marketing komt aan bod, maar ook de technieken en media. Basisboek Online Marketing introduceert eerst het kernprocesmodel en belicht vervolgens de strategische aspecten van online marketing, waarbij dieper wordt ingegaan op online consumentengedrag. Hierna komen alle relevante aspecten van websites aan bod: het ontwerpen van effectieve sites, de site als distributie of communicatiekanaal en de site als onderdeel van het product. Sinds het verschijnen van de eerste druk is het boek uitgegroeid tot standaardwerk voor het vakgebied.

Contacteer ons